2012

Mitt liv förstörs o jag har 1 dag på mig att fixa till det..när till och med närmaste vännerna sviker, familjen förstör o lägger sig i, då e jag på noll.. Saker som skulle kunnas redas ut på 2 minuter blir till en jättesak som bara växer.. Jag vill börja 2012 med en ny o bra start.. Så jag vill be alla om ursäkt för hur jag har betett mig och behandlat er dåligt ibland. Jag vill även säga förlåt för alla saker som jag sagt utan att tänka mig för, jag vill säga förlåt till alla er som jag bråkat med. Jag vill be om ursäkt för att jag ibland kan vara förjävlig, envis, sur, gör bara sakerna jag vill och framför allt till er som jag behandlat som skit.
Men jag vill också tacka alla er som funnits där för mig, stöttat mig, hjälpt mig och fått mig att le.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0