Sweet love <3

Emmelie följde med mig hem efter skolan innan, jättemysigt.. Vi körde henne till stationen vid halv 7 sen stack vi o hämtade jozze o stack till sporthallen, asså herregud min bror är för snygg, ;) hahaha normalt att säga;) Jag e så himla normal, när han kollar kollar jag bort, fast jag vill ju egentligen kolla haha ;)
Sen stack vi o tränade, gick sådär var typ inget kul...Efter träningen satt jag iaf i omklädningsrummet och skrek " jag kommer dö jag kommer dö!!!" haha normalt,
Dille lägg in det jsag sa på fb;)<3
Kiss<3

Kommentarer
Postat av: Dani o Jojo

Hej där!

Ställ gärna en fråga till oss i vår frågestund!

Just nu har vi också ett erbjudande, gillar du oss på

vår facebook-sida följer vi dig på bloglovin!

Kika in hos oss för att veta mer :D

KRAM

2011-12-06 @ 10:52:45
URL: http://picsmania.blogg.se/
Postat av: Dille :)

Fin blogg! :)

haha vad va de nu du sa? jag har glömt xd<3

2011-12-06 @ 15:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0