Älskling, bästavän.. jag älskar dig Naima <3

Idag mår jag riktigt bra, har skrattat mer än någonsin idag.(kommer längre ner why)
Sen efter skolan hämtade mamma mig så stack vi in till ängelholm och fixade en sak. Asså jag gillar ängelholm sjukt mkt, så himla mysigt. Typ mysiga lampor och folk som hälsar på alla och sånt :)
Sen stack vi till lidl och handlade lite, var enormt sugen på kladdkaka så det köpte vi..
Nu väntar jag på att maten ska bli klar så vi kan äta snart:)
asså vi hade sånt grupparbete om en film men jag hade inte sett filmen så jag typ la pussel på min mobil sen dem bah men vad du e social och seriös då, så la jag ifrån mig mobilen så asså fick jag värsta hyperanfall på riktigt, och var bara tvungen att peta på någon så jag baha PLUUUP mitt på anton så kollade jag bort så kollade alla på mig för jag hade gjord så sen bara brörjade jag flabba asmkt, asså kändes som jag var hög på riktigt, asså riktigt övertrött också, så jag flabbade över 10 min på en film, typ ashögt och jättemkt. Roligast av allt var att Naima filmade allting..
detta ska jag mumsa på sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0