Du och jag föralltid!<33

Hejsan!
Natalie här, fia fråga om jag kunde gästblogga till henne och självklart kunde jag det. Fia kom till mig innan och då börja vi fixa med min blogg sen gick vi och åt middag. Sen efter det fixa vi lite till men det blev inte bra så vi ska nog va imon oxå så ska jag flytta bloggen till blogg. se istället. Vi har haft en helgalen kväll vi har skrattat sjukt mycket åt alla olika möjliga saker:) Fia har dampat lite på mig för jag har lyssnat på en låt som heter hottentott hela kväll jag tycker den är sjukt bra men hon hatar den:( hon har dålig smak när det gäller barnlåtar HAHA:P




Vill bara säga att jag ÄLSKAR fia sjukt mycket hon är min lilla rumpnisse HAHA:D<3
Klarar mig inte utan henne vi föralltid!!<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0