Fch skånes stolthet, HELSINGBORG. Alex är bääääst <3

Omg vill bara berätta att detta e min bästa dag på länge! riktigt länge...Matchen var helt klart en 9½/10...dem vann med 6-4 mot aik..Linus spelade inte eftersom han hade ont i sitt knä..stackars liten..
det avr 2750 pers som var där, häftigt. Efter matchen kom Alexander och bara vill ni följa med ner i omklädningsrummen? vi bah EEH DU SKOJAR? så vi fick följa med ner i den gången, typ sen öppnade fch dörren så sjlng dem typ HELSINGBORG HELSINGBORG HELSINGBORG,allting var så coolt..Linus kom ut till oss och pratade en stund, elina var helt såld...
Nu skickade André vad jag tyckte om matchen? han hade alltså varit där utan att säga till mig, fett sålig stil av dig andré!!!!
Hade alltså riktigt roligt med Elina, ivis och Emil, PUSSAR TILL ER!
Kommer sova riktigt bra inatt, PUSS
sjukt dålig bild men kolla mitt när vi gjorde mål;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0