Han var en tjock och munter man och ring i näsan hade han Det tyckte han var riktigt flott för han var en äkta hottentott

Sitter i Natalie säng och äter gifflar och dricker cola. Helchill! Har skrattat till tusen med henne! Om man hade skrivit varenda galna/retarda citat skulle min facebook vara överfull av statusar..Hon e så himla söt asså!
Har också fixat en header till henne, hoppas hon gillade den?
Ska snart gå hem eftersom min mamma skickar massa sms att dem saknar mig....Ska be Alex ringa mig så jag slippe gå ensam :)
Suck hennes bloggskit är sämre än min, det funkar ju inte o.O




Asså jag har fett ont i mitt knä o.O



Fick min målvakshjälm idag, ska bara köpa nya handskar, eftersom eddie inte vill dela med sig... eller nää jag behöver ju inga, e ju sån biff ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0