I'll stand by you, always <3

Stack hem för att äta och packa. Mamma hade lagat helloween-mat och hängt upp massa saker i taket. Mysigt:) Vet inte riktigt vad som händer nu. Mamma vill/frågade om jag och Natalie kan vara husvakter ett tag. Dem vill ner och träffa några vänner. Ska fråga Natalie om han kan ställa upp med mig på det:) Eller om jag dirket sticker hem till Natalie och har myskväll. Känns lite dumt mot Mamma & Anders. Ska ringe henne och fråga :)

Tycker ni ska kolla Natalies nya blogg: www.crazygirl.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack. Vad snälla ni är. Det ska jag komma ihåg till ett annat tillfälle, när ni vill ha skjuts någonstans.

Riv nu inte huset :)

2011-11-05 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0