Jag skulle göra allt för att få vara frisk just nu...

Har sovit riktigt dåligt nu på morgonen. Har sagt högt för mig själv, "sluta springa runt min säng hund!" asså jag har tänkt på det hela tiden, helt random. Men har alltså sett det som en hund som sprang runt min säng, ehm :S
Har riktigt ont i halsen, när jag säljer känns det som om hals ska gå sönder. Tror också jag har feber. Vet inte vi har ingen termometer hos pappa.
Ser att mamma är hemma med Lucas idag också, aaw jag vill också vara där :(
Menmen, sitter iaf och dricker te och äter frulle nu. Ska väl plugga lite idag  också, finns ju itne så mycket annat att göra....
LOVE♥

Kommentarer
Postat av: Boie

<3

2011-11-16 @ 13:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0