Natalie, Vilken natt. Fyför vad jag hatar "han". Riktigt svin. Hur kan han säga så? sen ringer han och tror jag ska gå på hans fula lögner. "förlåt men jag hatar dig" Sluta lek, player! Idiot.

Tränade faktiskt inte idag. Har ont i mitt knä. Snällaste sötaste Johan gick och mötte mig efteråt eftersom det var mörk ute. Helgulligt :)
Min bror är så grym, han äger fett! :)
Sen satt vi där, jag och johan och kollade innebandy sen kom eddie och några andra snygga kompisar;) Hade iaf sjukt kul fast dem förlorade. Tyvär spelade inte bästa Möller :O

Natalie, jag förstår inte :O hur kan han?!?!?! 

Är riktigt besviken, kanske syns på min rubrik. Player!

Ska ladda över bilderna imorgon på denna datorn.


Vet ni jag är himla grym, jag kan lösa rubiks Kub!


Gammal bild på mig och sis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0