Elina, syster, champis, det är vår dricka :)

Har haft en underbar dag. Match först vi förlorade med 12-1, jag gjorde målet (A) haha några tjejer sköt så hårt och så fick jag bollarna på mig och fick stora bruna märke med vita hål? sen helt röda och nu helt blålilaröda, känns sjukt bra iaf:) Elina stack med oss hem, vi lagade tacos till min familjen.:) mysigt. Sen hade vi köpt hem gdis, choklad, chips läsk och allt sånt. Men klockan blev så mycket och vi hann inte med någonting, bara drack lite läsk. Känns ju ändå ganska bra att inte proppa i sig massa godis efter en match :)
Så Elina stack precis hem. Jag har verkligen panik, jag har glömmt mina inlogg på min egen data och har ingen aning vad jag ska göra.:S
Imorgon sticker vi till löddeköping eller var det heter, ska handla jacka och skor och lite sånt, så det kommer bli dålig updatering igen :)


Såg precis på texttv "kadaffis och sonens kroppas visas upp. Liken ligger på madrasser i köpcentrum"
HERREGUD hur kan man ens vilja göra sådär? Sjukt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0