Långt där inne finns en svag låga kvar, det gäller bara att hålla den vid liv. Man blåser på ljus när lågan ska öka, ju mer ni blåser på mig ju sämmre mår jag.

Mår inte alls bra idag. Känns som om jag skulle kunna sova i 100 år och gråta 100 miljoner tårar. Men ska äta nu och dra på mig träningskläderna och sticka och träna. Blir sjukt trött på vår lärare. Religion är så tråkigt. Jag förstår noll och vill bara knäcka boken.
Johannas mobil jag lånade har nu plötligt gått sönder, går inte att ladda. Satt ist in simkortet i en annan telefon som heller inte funkade och provade en annan, nä då funkar inte den med sms och sånt. GREAT. Känner mig riktigt glad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0