Ny jacka, nya skor, nya vantar, ny mössa, vinter JATACK!

Eftersom jag fått nya saker bara längtar jag efter vintern :D
Var på skolan till halv 5 idag:O När vbi egentligen slutade halv 4. Men jag behövde hjälp till ett prov av en lärare:) Sen när jag kom hem fixade jag tacos, eftersom jag var sjukt hungrig. Nu behöver jag verkligen plocka fram skolböckerna och studera lite;) Innan jag ska träna. Eftersom något har blivit fel med våra träningar, f13 och p14 så kommer vi få spela samtidigt idag, i samma hall. Känns lagom kul om tränarna tänker slå ihop våra träningar så vi får träna samma saker tillsammans. Kan bli pinsamt och smärtsamt eftersom killarna skjuter så hårt.

Tack mamma och Anders för dem nya sakerna. Kramar till er:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0