Ja, det blev inte att jag tog med min kamera. Det fick bli dåliga iphone foto.

Jag och Johan innan vi skulle sticka :)
körde även lite egofoto på toaletten som vi blev "stamkunder" på ;)
både jag och Elina svindel när vi kom upp där vi skulle sitta först. Men vi hade sjukt bra platser tyckte jag, ingen framför en och så :) Först kollade vi dammatchen, den va rätt bra tyckte jag!
när något blev tråkigt, roade vi oss med att kolla på denna stora bollen. Helt forever alone...
ännu fler ego.
sen var det dags för herrmatch. Den va väl sådär, kom aldrig inte riktigt in i matchen.
sen tog vi tåget hem, var hemma vid 21.00. Stack hem till mig och hämtade mitt wii. Åkte hem till Elina, åt tacos 21.30 ( perfekt tid ;) ). Sen dansade vi wii, klassade såklart ut henne med mina moves ;)
Vi slutade dansa vid 00.00. Fluffade upp hennes säng med typ 10 kuddar och 2 täcken. Sen drog vi igång en film, kommer inte ihåg vilken. Men den va rätt bra, sen stängde vi av. Snackade lite, sen somnade vi vid 03.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0