Alla mysiga stunder i livet, det är du som gör dem..♥

Söte stack precis hem, haft sjukt kul. Är ganska trött, blir väl snart sängen..Känner mig lite depp faktiskt..


Var du än är och var du än befinner dig,
så finns jag alltid där för dig.
Jag vakar över dig som gud över jorden,

Dagarna kommer och dagarna går,
jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår.
Det finns en dröm, du och jag lever i den,
och när du ser på mig då stannar tiden.

Tusen diamanter finner jag i dina ögon, dem vakraste ögonen jag sett..
alla mysiga stunder i livet, det är du som gör dom.
Älskvärda stunder när jag ser dig le och skratta,
utan dig skulle jag vara borttappad.


...jag lovar dig jag kommer aldrig såra dig.

Du är det bästa som hänt mig, Kungen i mitt liv.
Och jag älskar dom stunder jag har dig här brevid.

utan nån tvekan är du den perfekta.


djupast i mitt hjärta där finns ditt namn.



Kommentarer
Postat av: jozzan!♥

awee, fia! du gör mig tårögd!

2012-02-04 @ 22:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0