En värld utan dig existerar inte...

Du är mitt liv, min kärlek och bästa vän,
och vad som än händer vill jag aldrig släppa dig.
Jag ska finnas där för dig, om du vill ha mig nära.

Du kom när jag mådde dåligt sen blev alla såren läkta.

I'd cross the desert to be where you are
All the things I'd do to be close to you
A million miles wouldn't seem that far
I'd go anywhere just to win your heart.


Vi har gått igenom mycket, Jag har delat både skratt och tårar med dig. Du vet hela mitt liv, du ser livet ur mina ögon. Allting har varit super, vi kunde prata i telefon halv 3 på natten..Jag jämför allt med dig, du är den bästa jag vet. Du är min bästavän, storebror. Du är mitt allt..

Vi bråkar mer än vi är vänner känns det som.. men det betyder ju inte att detta behöver vara slutet!

Du är helt underbar, sjukt fin..  Ja jag älskar dig... Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, så är det bara...

Förstår du inte, jag vill inte säga farväl..Vi sa föralltid..
det var You and Me ! <3

jag utan dig är som båtar utan roder.



Kommentarer
Postat av: Jozzan!♥

fia! jag är sjukt stolt över dig!♥

2012-02-04 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0