Kul ottilia att du la in alla fula bilder på min blogg i förra inlägget -.-

Kom hem för en timme sen. Sov en stund, var rätt trött i ögonen eftersom jag suttit och pelat i dem jättelänge -.- fick med mig linser hem iaf..Träffade Sarah och Ebba också, sjukt fina! :) 

Typ på bussen började jag pela i min panna så det började blöda jättemycket..Så när vi väl kom fram till väla hittade vi inte till en toa..Så där gick jag med papper i pannan och alla glodde...
Sen ställde vi oss utanför en toa så började Otte skoja att det var en personal toalett så en kille ~25 år började skratta och typ kollade asmkt så i bara sprang ifrån där..

Sen inne på synoptik provade vi massa fula glasögon, så jag tog på ett par otte bara " dem var faktiskt snygga...du liknar harry potter" man bah eeh okej?!?!

Hade iaf riktigt kul..Ska baka nu när pappa sticker iväg, eller ja om jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0