När det gäller sånt här, då kan jag inte hålla tyst

Mår verkligen kass!
Ätit på tok för lite idag.. Känner mig verkligen som ett skellet...
Vet inte hur jag ska ligga i sängen, ligger jag på sidan känns det som att mina revben ska knäckas.. Ligger jag på rygg känns det som jag inte har ngn mage.. Ligger jag på mage känns det som revbenen ska vika sig in..
Tror verkligen att ingen kan föreställa sig denna smärtan..

Har förmodligen smink i hela facet eftersom jag inte tvättade bort det och tårarna har sprutat..

Har förstört hela min och A "relation"... Förlåt så himla mycket! Ibland kan jag inte inse sanningen..
Eftersom jag är stor i käften har jag lyckats starta ett bråk och nu är allt kappish..

Förstår verkligen inte vad jag håller på med..
Skadar mig själv genom att äta som en 3:åring..
Sen blir jag ovänner med allt och alla..
NICE LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0