Svar till hanna om min syster...

hanna om Lillasyster, inget utan dig..<3:
Vad har hänt din lillasyster?:O <3
svar: Min familj åkte för att bada, det var sådär halvdåligt väder så där var inte så många som badade. Jag stannade hemma eftersom jag inte orkade följa med, vilket jag ångrar...
Det var iaf mina bröder, mamma och lillasyster som åkte dit med en kompisfamilj till oss..
Så iaf hade dem suttit och ätit glass, jag vet inte riktigt hur gammal min lillasyster var då, men typ 3-4(?!) så hon hade fortfarande såna armpuffar. Men dem hade hon tagit av när hon åt glass.. Och ingen märkte att hon hade gått iväg, så efter ett tag så började dem ju liksom märka att hon inte var där..
Då hade hon glömt att hon inte hade armpuffar och låg på botten av den djupa bassängen.. Saga-lie (9 år?!) som var på andra sidan bassängen såg det och simmade allt hon kunde och fick upp Alva..
Några få sekunder hade det kunnar vara...



Kommentarer
Postat av: Paulina

Oj, men vad bra att hon klarade sig:)

2012-02-20 @ 16:50:35
URL: http://paulinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0