Det skulle varit du..

ställde alarm på klockan 6...snoozade till halv 8... Men nu sitter jag iaf här och äter frulle och småmyser. Åh går ända till 15.30 idag... Skitkul!! 

Inatt vaknade jag och var jätteledsen, tårarna bara sprutade. Sen låg jag och tänkte på allting som har hänt och sånt onödigt...
tex när jag bodde hos mina kusiner ett tag och blev riktigt ovän med min mamma, jag riktigt skrek och grät. Sen slängde jag telefonen på golvet och kunde knappt stå upp. Mina knä skakade värre än någonsin och jag grät så jag knappt kunde andas.. Sen fick jag vara hemma nästa dag från skolan för att jag var helt slut i kroppen..


Nej nu måste jag verkligen skynda mig...

Kommentarer
Postat av: assala

Fin blogg hurru!:)

kika gärna på min blogg med och släng gärna in en kommentar!:)

2012-01-23 @ 16:43:26
URL: http://assalaa.devote.se
Postat av: Sahar

SV; Hej hej igen! Ja jag kan alltid försöka mitt bästa! Säg till vilken bild du vill att jag ska rita av så försöker jag gärna! =)

2012-01-23 @ 19:37:39
URL: http://jiiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0