I'm gonna find someone someday, who might actually treat me well..

Pratar med underbara människor och kränger polkagris..


Jag önskar jag hade en storebror, en sån man kan prata om allting med. Han som alltid finns där, han som man kan bråka med. En som fixar och kör en. En som flyttar hemifrån så man kan gråta och sakna någon och sen smått bo hemma hos honom...Nästan en sån här har jag, fast inte biologisk..Jag älskar dig André!! :)
Jag önskar mig en riktig storebror, går det?!


Önskar mig även en stark mamma som orkar bära upp mig i sängen och stoppa om mig.. precis som när man var liten..


Kommentarer
Postat av: Linzie Neon

Hej jag tänkte bara säga att jag har en tävling på min blogg just nu! <: <3

Om du vill kan du anmäla dig till tävlingen här:

http://sockerbubbla.blogspot.com/2012/01/bloggtavling.html

2012-01-29 @ 21:53:46
URL: http://sockerbubbla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0