Säg ingenting om du inte kan stå får vad du säger..Du är en pervers liten fjant som inte kommit in i målbrottet äns...

Har pluggat hela eftermiddagen, känns underbart att ha det över eftersom min helg är fullspäckad!
Imorgon sticker jag till Klippan och rider, fattar ni, mig på en häst?! haha kan bli kul :D Anna lånade ut ridstövlar till mig, tack <3 Det kommer bli sjukt kul, hoppas bara att vädret är på vår sida, annars blir det väl bara mys där ute ;)
På söndag bär det av till Helsingborg med Elina, lillebror och Johan! kan det bli mysigare? Fch!! yaay :D

Måste gå och byta om nu, sticker och kollar innebandy med Pappi och jozze.. Sen bär det av hem till mammi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0