Det känns som jag vinner när jag förlorar

Gårdagen var bara så sjukt awesome! hände riktigt konstiga saker faktiskt o.o kan berätta lite längre ner sen, men ja vi gjorde iordning dippa, gurka och morötter. Sen klassade jag ut henne i Singstar, och sen bara snackade vi massa skit :) Hade bara så sjukt mysigt. Sen drog vi bort bordet och bäddade framför tv i storarummet och sov där! vet inte riktigt när vi somnade, vid 4 kanske? något sånt var det iaf :) Sen vaknade vi vid 11:) ätit frukost sen stack hon hem för hon skulle iväg. 
 
Ja iaf igår hände detr sjukt konstiga saker, vi satt och helt ärligt skakade så rädda vi var... 
Jag hade sagt till Andre att han kunde komma hit, mest på skoj för jag vet att han aldrig hade gjort det.. 
så körde där förbi en bil 
Elina : haha det kanske var robin som kom hem nu?
jag: asså var bilen svart?
elina: ja och lite rund där bak? vadådå?
jag: asså det liknade sjukt mycket andrés bil, lovar! 
och exakt när jag sa det så ringde andré.... Svär jag började skrika så rädd jag blev, men det var inte han iaf... Men han var i åstorp och festade så han sa att han skulle komma hit men det gjorde han inte, han hade varit utanför min mammas hus ist.. haha retard! 
 
kan ju säga att vi blev sjukt rädda, ! 
 
Sen fick jag massa fyllesamtal hela natten, nej men typ ;) haha loveu ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0