jag svär på mitt liv att du är allting för mig

Just nu är jag bara på skithumör.. så jävla trött på vissa människor.. Ja iaf så gjorde syster frukost till mig imorse, tog ett bad hemma hos henne sen fixade hon mig. Sen kom Philip och Munge hit, söt störda.. Vi gick mest runder i "sociala" åstorp och fjantade..Sen stack jag upp till syster och skulle fixa en sak, hann prata lite med bästaFilip, sen gick vi ut lite igen sen stack jag hem.. 
 
Hann aldrig äta och alla blev bara allmänt sura på mig så jag stack ner på träningen och satt och bölade och surade på läktaren.. Sen kom André, hann aldrig prata med honom.Men ja vi ses imorgon igen, behöver fett mycket prata med honom! Åt lite precis, mår sådär skit för jag ätit kasst idag, Ska iaf få tag på Andre och M nu :) Sen gå och lägga mig, PUSS 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jättefin klänning!

2012-07-20 @ 11:23:36
URL: http://perfectbeaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0