spela inte cool om du är så jävla feg egentligen..


Gårdagen va helt ok. Haha, dock så började det pissregna när vi skulle hem, så vi stannade kvar lite till...Jonte och några andra följde oss hem eftersom vi inte ville gå själva ^^ Sen stod vi och snacka lite och sånt mysigt. dock så började jag och evelina bråka riktigt mycket när vi var ute, hetsigt läge.. Men ja. sen mitt i natten är vi hade kollat film och sånt så blev vi sjukt hungriga, så vi käkade billys vid typ 4..sen somnade jag i soffan och hon i min säng. 
 
vaknade vid 11 typ, duschade och åt frukost som pappa kom och lämnade. Johanna kom hit för ett tag sen, typ ska byta tröja sen drar vi ner i byn. Vet inte riktigt vad vi ska göra, bara gå runder typ.. Får la se.. Sen sover vi här inatt igen.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0