Bullshit, alla kan om man vill.

jäkla sur. Överkörda av 10åringar, eller ja typ 12.. Skitsamma hur gamla dem var. dem var inte ens bra och vi förlorar ändå.
Var så arg efter att jag nästan började böla. bytade om snabbt, och såklart hade jag glömt mina byxor också -.-
Sen drogs det igång det där "eftersnacket" som kommer varje gång vi förlorar. asså nohate då.
men det e rätt larvigt, säg bara rakt ut att vi inte gjorde en bra match istf skylla på dommaren. Just so you know.

Kom iaf hem precis, har käkat typ. Galet hungrig.
Ska ringa Syster och "A" måste snacka lite.. Ska nog duscha snart, sen sticker jag ner till " ingen ni får vet" och myser/pratar. haha orka mig xd
Är iaf galet arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0