Knappt långt inlägg?!...

Igår skulle jag egentligen stannat kvar hos Fia på kvällen med några andre tjejer också. Men mådde så äckligt illa så pappa fick hämta mig 21.00
kvällen var iaf mysig, fast att jag inte mådde så bra. Sjukt ont i huvudet och benen. Men jag stod ut till 21.00
När jag kom hem bara satt jag skorna och slängde jackan, gick in på rummet och somnade med allting på mig. Kläder, löshår, smink. Och eftersom min lillebror lånat mina kuddar fanns där bara ett täcke, så det måste sett ganska roligt ut när jag sov där...
Iaf så väckte pappa mig vid 23.00 tror jag?! Och stoppade i mig en kiwi och bäddade i min säng, sen somnade jag igen.
Haha ja jag mådde riktigt kass..

Vaknade iaf med en riktig smärta i hela kroppen, enormt ont i ryggen.
Löshåret sitter sådär obekvämt och smink i hela facet. Wiho..
Sjukt hes och kan inte andas normalt.
Gnäller jag mycket nu??
Känner mig faktiskt dålig, asså sjuk.
Menmen ska käka frukost nu, sen ska jag nog ducha och fräscha till mig.
Får fixa detta med Fch idag, måste ju inom mormor och prova några saker som hon köpt till mig ^^
Sen möter jag upp Elinish utanför IH,
blir supermysigt !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0