tidsfördriv.

Senaste
- Låt du hörde: starships
- Film du såg:ingen aning?:o 
- Mat du åt: potatis, biff och sås ;) 
- Kram: Min underbara bästavän
- Puss: Emil<3
- Känslan: lycklig 
- Bråk: Just nu med min pappa
- Resa: London!
- Glädje: när vi gick hem idag 
- Längtan: Heeeelgen! 
- Dröm: kommer inte ihåg? ;o 
- Personen du träffade: Mina bröder är ju här, annars abv.
- Person du pratade i telefon med: ottilia
- Personen du fick sms av: Andre^^
- Gången du var utomhus: nyss typ
- Gången hela din familj åt middag tillsammans: öhm igår?!

Antingen-eller-frågor
- Storstad eller landet: Helt klart landet!
- Hamburgare eller pizza: Pizza.
- Kött eller fisk: Kött.
- Hund eller katt: Hund!
- Aftonbladet eller Expressen: Samma innehåll i båda tidingarna.
- McDonalds eller MAX: Donken.
- Vin eller Öl: hmm inget? men isf öl.
- Charter- eller skidsemester: Charter..
- Sverige eller Utlandet: Utlandet!
- Sport eller nyheter: sport
- Hockey eller fotboll: hockey
- Ljushåriga eller mörkhåriga killar: skitsamma?
- Sommar eller vinter: Sommar!!!
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- grädde
- Ägg
- Smör
- choklad
Fyra saker du inte kan vara utan?
- mina vänner,
- Min familj
- Mina pengar
- Min mobil
3 saker du inte kan äta?
- LAX!
- korv..
- tomat..
Två saker som gör dig glad
- André..
- Min familj & vänner
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- fotar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0