tjugo snabba

om mig:
♥ jag är galen, och tar gärna lite för stora steg ibland. varför vara så lugn?
♥ jag är 1.59 lång och väger 44 kilo
♥ jag tycker att jag har fina ögon
♥ jag stör mig på anonyma fegisar
♥ jag vill bli polis eller advokat
♥ jag älskar att stå både framför och bakom kameran
♥ jag har fobi för tex disktrasor, fötter och annat äckligt
♥ jag klöks av bitar i youghurten, tex jordgubbar
♥ jag ÄLSKAR killparfyme
♥ jag hatar hajar och spindlar
hur en kille ska vara :
gulligt leende
♥ söta ögon
♥ inte ragga på andra
♥ kunna vara med mig och sina kompisar samtidigt utan att behandla mig som en...
♥ kunna träffa min släkt
♥ prata med mig om allting
♥ vara supersnäll och gullig
♥ se rätt bra ut
♥ jag ska kunna vara mig själv med honom
♥ ett stort plus är att han har fin klädstil, och ska vara galen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0